Merch

TEENAGE MYTHICAL BEAST SNEAK PEEK

March 9, 2020

Share
Comments
31 Comments

More Merch

Comments

Emelyn Rivas on March 11, 2020 at 9:34 pm

I NEED THIS! Considering I'm still a Teenage Mythical Beast: ]

Heather Pellegrini on March 10, 2020 at 6:58 pm

I’m totally gonna buy this, once its in the mythical store! 😁

Erica is Lost in the Music on March 10, 2020 at 4:10 pm

I MUST HAVE THIS! Y'all are killin' me with the amazing merch, I tell ya what. This one here is right up my creepy little alley.

Timothy Weldon on March 10, 2020 at 3:53 pm

Story wear?

Samantha A Odell on March 10, 2020 at 4:54 pm

That would be awesome! I'd love another story wear collection.

Nicholas Cote on March 10, 2020 at 1:49 pm

Looks like CHASE....lol

Samantha Savarese on March 10, 2020 at 9:15 am

Can’t wait to find out!

Calvin Byrne on March 10, 2020 at 2:33 am

Very cool

Danielle Renee Smith on March 9, 2020 at 10:02 pm

Super cool!

Matthew Wheeler on March 9, 2020 at 9:44 pm

TV SHOW?

MushyPeas on March 9, 2020 at 8:48 pm

Ooooh, i hope its a poster!!! 😄

JM on March 9, 2020 at 8:40 pm

Why?

Nia Raines on March 9, 2020 at 7:30 pm

This is so cool

Jessica Ross on March 9, 2020 at 7:30 pm

Love this!!!!

Angelien on March 9, 2020 at 6:56 pm

Ooooh.....interesting!

Laura Inlander on March 9, 2020 at 6:35 pm

Ok. So maybe it is Teen Wolf. But it totally reminds me of Beastman! Maybe its the red coloring. Regardless...the artwork is amazing!

Gena Persica on March 9, 2020 at 7:33 pm

There was also a movie in the 50s called I Was A Teenage Werewolf.

Laura Inlander on March 9, 2020 at 6:29 pm

Ok. So maybe it is a Teen Wolf. 😁 But it totally reminds me of Beastman. The artwork is amazing!

Erin Root on March 9, 2020 at 6:16 pm

Hmm... 🤔

Rapha Conrad on March 9, 2020 at 6:13 pm

The next story-wear collection!?!

JaeTee on March 9, 2020 at 6:30 pm

ooooo good guess. I am excited to see what this end up being.

Stacey L Holc-Campbell on March 9, 2020 at 6:09 pm

I freaking love this! Cool art! Hope it's a tee or poster😍

Shelby Nicole Schulze on March 9, 2020 at 6:09 pm

I cannot wait absolutely love this! I don’t care what it is! I want it!

Allison Ross on March 9, 2020 at 6:09 pm

I love this! 🥰

William D Windom on March 9, 2020 at 6:09 pm

Is Michael J Fox or Jason Bateman involved?

If not, hard pass.

Holly Pierce on March 9, 2020 at 6:09 pm

Oh boy!! I can't wait for this!

Stacey L Holc-Campbell on March 9, 2020 at 6:11 pm

Looks kinda like Rhett as Teen Wolf!

Erika K on March 9, 2020 at 6:08 pm

I’m intrigued...

Laura Johnson on March 9, 2020 at 6:08 pm

Super Exciting!!!!!

Noelle Korzeniewski on March 9, 2020 at 6:08 pm

👏👏👏 TIME TO GET SPOOPY.

Laura Inlander on March 9, 2020 at 6:19 pm

Gonna show my age here...that is not Teen Wolf. It is Beastman from Masters of the Universe!
I loved He-Man!
I...have...the...power!
Can't wait for this!!!